Անուշ Բաբաջանյան | Anush Babajanyan

Թամարա | Tamara

Թամարա | Tamara

Լորա | Lora

Լորա | Lora

Աղուն | Aghun

Աղուն | Aghun

Փիրուզա | Piruza

Փիրուզա | Piruza

Մարիամ | Mariam

Մարիամ | Mariam

Նաիրա | Naira

Նաիրա | Naira

Մարիա | Maria

Մարիա | Maria

Նարինե | Narine

Նարինե | Narine

Inlandish
«Ես մի կին եմ, որին չի ընդունում հասարակությունը»։ Իմ լուսանկարած կանանցից ոչ ոք չեր ասի նման բան։ Այսուամենայնիվ, երբ նրանցից մեկնումեկը քայլում է փողոցով, մարդիկ զարմանքով են նրան նայում։ Երբ ես եմ նրանցից մեկին տեսնում փողոցում, նայում եմ բոլորի պես։ Տարօրինակ հետաքրքրություն կար նրանց նկատմամբ, ու որոշեցի նրանց ավելի մոտիկից ճանաչել, զրուցել նրանց հետ և որպես հուշ նկարել։
Հետո ինձ համար պարզ դարձան այս ֆոտո-պատմության իմաստն ու կարևորությունը։ Իմ նկարած կանայք մյուսներից միշտ տարբերվում են իրենց հագուստով, վառ մեյքափով։ Եթե հնարավոր է մեր հասարակության մեջ ապրել այնպես, ինչպես նրանք են ապրում, ապա նաև հնարավոր է, որ հայ կինը ձեռք բերի ավելին, քան ունի։ Այս կանանց պայծառ ու անվախ հայացքների պատմությունը գուցե ևս մեկի հոգի՞ն էլ արթնացնի։

Inlandish
“I am a woman who is not accepted by the society,” out of all the women I photographed, none would say this or anything similar. Yet every time any of them walks along the street people look with amazement.
When I would see one of them in the streets I would look at them just as everyone else. There was strange interest and respect I felt towards them, so I decided to get to know them closer, talk to them, and photograph them for memory.
Later on, the real meaning and importance of this photo-story developed. The women I photograph always separate themselves by dressing differently, wearing bright make up. If it is possible to live in our society the way they do, then it is also possible for Armenian women to make a step, and many steps, towards something more than what they have, towards braver activity, work and life. Through the bright and brave looks of these women, this story is meant to wake up some lives.

~ by Derdzyan on March 16, 2010.

8 Responses to “Անուշ Բաբաջանյան | Anush Babajanyan”

  1. shat havesn en…u amenaoriginal@!!!!!!!

  2. Ես իմ ձայնը միանշանակ տալիս եմ այս նկարաշարքին: Միգուցե, իսկապես, հոգի արթնանա մեր երկիրը կառավարողների մեջ: Այս ինչ օրի են հասցրել Երկիրը:Հայ կնոջը հայ մարդը միշտ պաշտել է, հայ կինը պիտի լինի Վարդան Մամիկոնյանի մոր ու կնոջ, իմ մոր, Գրիգոր Զոհրապի կնոջ, Ռուբեն Սեվակի կնոջ ու էլի շատերի պես: Հայ կնոջը պաշտելի դարձրել է հայ տղամարդը: Ուր եք հայ տղամարդիկ:

  3. ցնցող էր

  4. Անուշ ջան, էնպիսի բան ես նկատել, որ միայն կինը կնոջ մեջ կնկատեր: Չհասկացա, թե ոնց են էստեղ քվեարկում, բայց ես իմ ձայնը քեզ եմ տալիս, ապրես:

  5. very powerful story! keep on going Anush!

  6. I think photographing these women was a great idea. Trying to focus on things we don’t quiet understand in life. That’s what photography should be-not just pleasing to the eye-but instead disturbing, and shedding light on things unnoticed in daily life.

  7. […] անվանակարգ՝ Անուշ Բաբաջանյան – սեղմեք այստեղ տեսնելու […]

  8. ԱՆուշ ջան, քո նկարները չէի տեսել, երևի վերջին օրն են ավելացրել…շատ լավ շարք ա…

    մի հարց՝ այդ գրաֆիտիները որտե՞ղ են, երկար ժամանակ է սիրուն գրաֆիտի եմ քաղաքում ման գալիս, չեմ գտնում…

Leave a Reply

 
